Even voorstellen: Mijn naam is Raymond, ik ben 59 jaar en woon in Arnhem. Al mijn hele leven ben ik geïnteresseerd in militaria, met een bijzondere fascinatie voor Duitse spullen uit de Tweede Wereldoorlog — iets wat ik nog steeds actief verzamel.
Ik kom uit een militair gezin; mijn vader zat bij de NAVO in Duitsland, waar wij als gezin ook tien jaar gewoond hebben. Die tijd heeft mijn interesse in militaire geschiedenis alleen maar versterkt.
In mijn vrije tijd ben ik graag met mijn handen bezig, en RC-modelbouw sluit daar perfect op aan. De combinatie van techniek, bouwen en historische thema’s — vooral uit WO2 — maakt het voor mij een geweldige bezigheid.
De omgeving rond Schaesbergen ken ik goed, mede door de vele historische plekken die daar verscholen liggen in de bossen. Vroeger was dit een spergebied vanwege Fliegerhorst Deelen — iets waar ik nog veel over kan vertellen.
Ik ben blij dat ik nu deel uitmaak van deze groep en kijk ernaar uit om binnenkort voor het eerst kennis te maken!
Groeten, Raymond
|