Hoi Rob ,
Normaal zou ik gewoon zeggen...neem Locktide 648...( Groene Fles ).
Ik heb daar destijds ook de trackpinnen van m`n Kenny Kong T -66 tracks voor de Sherman mee vast gezet..
Dat spul zorgt voor een hele goede borgging van de pinnen...
Probleem is alleen dat je ze dan heel erg slecht weer los krijgt...
Ik heb ze wel aan beide kanten geborgt..
Wanneer je de pinnen maar aan 1 kant ,van een puntje Locktide voorziet ,
misschien dat je ze dan wel los zoud kunnen krijgen wanneer dat nodig mocht zijn...
Bij de Sherman neem ik de gehele track gewoon af door het spanwiel naar binnen te zetten en het aandrijfwiel te verwijderen..zoals je bij de originele tracks eigenlijk ook gewoon doet..
Dat zou bij de Panther eigenlijk ook zo moeten kunnen..
Het voordeel van 648 is dat je dan wel zeker bent dat de pinnen er niet meer kunnen uitlopen..
Waneer je de track na het inrijden nog iets wilt inkorten ,zet je bijv. drie of twee pinnen even vast met wat secondelijm....en maak je er een krasje op zodat ze herkenbaar zijn..
Mochten de tracks na een paar uurtjes iets oprekken ( zolang houd de secondelijm het nog wel ) ,kun je die links altijd nog verwijderen en daarna definitief borgen met 648..
Nouja...tis maar een idee....
Groeten..