Afgelopen woensdag weer wat gedaan met m'n tankje... en wat
Ik dacht smeer er 'n wash over van MIG (maar dan moest ie in de blanke lak).
Wilde dit doen met Mr. super flat Clear, echter was deze niet te krijgen en uiteindelijk 'n bus Citadel genomen (was echter zijdeglans).
Ik proberen op wat modellen en dat ging prima, het kleurverschil was nihil en daar Citadel van dat wargame lak is dus ook lekker krasvast (voor onze heide rondjes

), dus de stoute schoenen aan en eerst op de loopwielen wat gespoten, dat ging prima.
Toen het bovendek

amai m'n chipping, het effect van de chipping was gewoon verdwenen (slijtage door diverse kleuren, compleet weg) ook was de tank veel donkerder geworden

het was compleet mijn tankje niet meer... drama ten top dus.
Was net zo lekker op weg en dan dit.... was er letterlijk ziek van en nadat ik 'n paar keer de foto's op het forum nog is had bekeken hoe ik 'm had voor de blanke lak, er werkelijk zelfs 'n nacht slecht van geslapen
KoTi ziek, baasje ziek, met 'n griepspuit over de tank en overnieuw beginnen ???(m'n moraal was niet in m'n schoenen gezakt maar geloof me...zelf nog verder ...tot onder m'n schoenzolen).
Want wat nu ???.
Uiteindelijk contact gezocht met Prof.Doctorandus R. Zwanink, welke spontaan een vrijblijvend consult aanbood in zijn praktijkruimte te Leerdam, voor 'n nader "uitwendig" onderzoek

van de KingTiger.
Volgens hem was er vast nog wel hoop en zou het misschien best nog beetje goed kunnen komen.
Aangekomen bij de praktijk bleek volgens Dr. Reinier de schade uiteindelijk nog wel mee te vallen, er was nog wel wat van te maken.
Na het openen van z'n trukendoos, de nodige tips, trucs en adviezen alsmede het "voordoen" konden we dus "onder toezien oog" aan de nodige herstelwerkzaamheden beginnen.
Het was echter wel 'n mooie gelegenheid om er nu meteen maar 'n verweerde tank van te maken, ik hoop dat 't gelukt is (uitlaatje moet nog beetje roesten).
Misschien dat ik de chipping nog iets verder terug probeer te halen, echter denk ik dat het slimmer is hem even tijdje weg te zetten (nou ja, wel rijden natuurlijk

) alvorens er "eventueel" verder mee te gaan.
Ik heb jammer genoeg geen foto's van hoe de tank was voor het bezoekje, echter gisteren wel paar "vlugge" foto's gemaakt voorafgaande ons bliksem bezoekje aan BGZZ (betere foto's volgen).

Echt Reinier, super bedankt kerel voor je tijd, ... en je geduld

, bedankt
Zal binnenkort wat leuk foto's proberen te maken