In duitsland bij Christiaan langs geweest. Alleen zat het niet mee. Alle voertuigen stonden onder zeilen en het foto's maken lukte dus niet. Wel heeft hij bijzondere voertuigen. Een T62 tank uit tjechie met 45 km op de teller ! Deze heeft hij rechtstreeks uit het depot gekocht en helemaal compleet ! Tevens een BMP2 in nieuwstaat in uitvoering van de DDR en en BRDM 3 alleen zonder de raketten en diverse zill vrachtwagens. Hij gaat binnenkort alles in een hal plaatsen en ik ben dan uitgenodigd om weer eens langs te komen en dan zeker foto's te maken. Tevens de nieuwe Famo 88 gezien en met mijn stomme kop daarvan geen foto's gemaakt (en ik ben niet eens blond). Maar hij ziet er SUPER uit !! Ga toch moeders proberen te overreden dat ik er 1 aanschaf. Tevens de onderdelen meegenomen die ik miste en een nieuw figuurtje bij hem gekocht. Dit is een figuurtje van onkel AH (heb zelf wel een foto maar ik weet niet of deze van het bestuur op de site mag ?). Wel komen er de volgende nieuwe items van hem aan: een conversieset voor een bergetiger, een complete flak 88 (hopenlijk goedkoper als verlinden) en goed nieuws voor de US liefhebbers: een M8. Ik heb zelf voor iemand de afgelopen 4 jaar een M8 1/1 gerestaureerd en ga de foto's hiervan aan hem aanleveren voor dit voertuig ivm de details.
Verder gegaan aan de Famo. Op de foto's is zijn nu de haakjes te zien die ik vervangen heb.

Tevens de beugels voor de huif gemaakt en een opgevouwen huif van een papieren zakdoekje en water en houtlijm gemaakt. Ik was niet echt kapot van de voorruit en in het bekende boek van Koning over Famo zag ik een aantal foto's van een Famo met een hoes over de voorruit. Dus weer een zakdoekje.

Had ook nog een klein trailertje en deze er achter gezet. Weet nog niet of ik het zo laat.
Commentaar/ideen of verbetering zijn altijd welkom