Het projekt heeft even stil gelegen vanwege (sociale) verplichtingen en ziekte van de bouwer, maar er is weer vooruitgang geboekt.
Inpassen van de ontvanger:

Dan de kap op de body plaatsen. Niet lijmen, want er moet nog een heleboel gesoldeerd worden onder de kap:

Wel een foutje gemaakt met de kap. Bij het bevestigen van de voorspatborden, wilden de schroefjes niet "pakken". Toen maar de lijm gebruikt. Alleen kan de kap dan niet normaal op de body gezet worden, omdat de spatborden naar binnen uitsteken
Maar door de voorwielen, de voorbumper en bodembeschermplaat los te schroeven, kan de kap van voren naar achteren op de body geschoven worden. Dit betekent wel dat ik voor onderhoud ongeveer 20 schroefjes moet losdraaien en dat ik de voorwielen niet permanent van wieldoppen kan voorzien. Ach ja, daar verzin ik wel iets op (magneetjes ofzo).
Nog eentje vanaf de andere kant:

De hoes over het reservewiel zit niet mooi. Dit is alleen om te kijken of de hoes er achteraf nog omheen te krijgen is. De boel moet namelijk nog wel geschilderd worden
De accu met mini-tamiya stekkers is binnen. Tijd om te gaan solderen.
Oh, nog een tip voor de bouwers die moeders keukentafel gebruiken: Een editie van intermediair (of ander blad met gladde kaft) helpt om lijm e.d. op te vangen. En zodra je een gat in de tafel hebt aangebracht (iets te ver schroeven, uitschieten met een mesje, etc): gelijk opbiechten! Dan vindt ze het minder erg