Mijn allerliefste vrouw heeft verf voor mij gehaald. Nu heb ik de onderbak en de wielen kunnen spuiten.
En na heel vaak dit bij elkaar zoeken:

Kreeg ik dit:

en nog meer.
Toen met die zeer kleine inbus alles vastzetten:

En ik dacht dat ik na die panther niet meer zoveel wieltjes hoefde te maken
Bij het installeren van de tracks kwam ik erachter dat het spanwiel te ver naar achteren gedraaid was. Hierdoor konden de tracks niet over het spanwiel lopen. De bevestiging van de achterplaat zat in de weg.
Gelukkig had ik de aangepaste spanwielophanging en was het bijstellen een koud kunstje. De tracks liggen wel los, maar het ziet er wel mooi uit. Alsof de tracks echt zwaar zijn.

Snel de electronica erin en een proefrit.

Hier kwam ik erachter dat ik drie van de vier kanalen moest omgooien om mijn standaard besturing te krijgen.
Linkerstick noord-zuid: gas geven
Linkerstick oost-west: turret draaien
Rechterstick noord-zuid: loop omhoog en omlaag / schieten
Rechterstick oost-west: sturen van de tank
Ook nog twee kanalen moeten omdraaien, zodat bijvoorbeeld naar rechts sturen ook een tank geeft die naar rechts gaat.
En toen maar vast aan de bovenkant van de bak begonnen:

Alles erop behalve de draaiende delen (koepel-rollers, motertje). De kap staat nu in de schuur te drogen. Deze heeft ook een zwarte primerlaag gekregen vanwege de metalen onderdelen (schroefkoppen spatborden en roosters op moterdek).
Als laatste van deze update nog een klassieker voor mij:
Ik zal bij het inbouwen van de camera wat extra detailfotos proberen te maken. De rest van de tank is redelijk standaard.