Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 13 okt 2025, 21:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06 jan 2008, 14:15 
Hallo allemaal,

Weer een vraag aan jullie ben al een paar weken bezig om de koepel 360 graden te laten draaien op zich doet hij dat al wel heb de twee ontbrekende tanden ingevijld maar zit nog steeds met de draden die anders op een gegeven moment gaan afknappen.
Na 2 mislukte pogingen om onder de koepel iets te maken met sleepcontacten heb ik gister een dingetje(weet de naam niet) gekocht wat voorkomt dat je telefoonsnoer in elkaar draait en wou proberen hier iets mee te doen maar gaat denk ik ook niet lukken omdat ik tussen de koepel en de accu bak te weinig ruimte heb om dit te plaatsen.

Hoe lossen jullie dit op kan dit eigenlijk alleen met sleepcontacten had dit idee gezien op foto s maar heb eigenlijk de goede spullen niet om dit zelf te maken.

Ik hoop dat jullie nog tips voor mij hebben hoe jullie dit oplossen????

Groeten van Nico.

Titel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2008, 15:04 
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Bij de meeste tanks binnen de BTN (zeg maar gerust allemaal) zitten de koepels gewoon met draden vast.
Dus geen sleepcontacten. :oops:
Je moet gewoon onthouden dat je evenveel linksom als rechtsom draait :wink:

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 06 jan 2008, 15:11 
Met de meeste tanks word de toren sowiezo vrijwel nooit 360 gedraaid, alleen de 2A6 is een ander verhaal omdat het een mooi gezicht is met de loop op een punt gericht rond te pivotten.
Daarmee heb ik ook al een keer een kabeltje van de verlichting doormidden getrokken (en dan moet de halve tank en de speakerbox uit elkaar om het weer te repareren en op zijn plaats te leggen).
Dus inderdaad goed blijven tellen en nooit meer als twee keer totaal rond, daarna ook weer twee keer terug.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur