Nou dat was me het dagje wel. Eerst Stefan ophalen opweg met vier tanks in 1 auto. Dit paste maar net.
Tegen 10 uur aangekomen op -hopelijk- de juiste plek. Bleek dat we er pas om 11 uur werden verwacht
Maar goed, nadat ik het volume van mijn Tiger wat had opgeschroefd (stond nog op "binnenshuis") konden we beginnen.

Ondanks de berichten dat er weinig huisjes e.d. zouden zijn, werd er toch een mooi battlefield opgezet. Die bruggen zijn echt kei-gaaf!

Het was reuze gezellig. Ik heb eindelijk een HengLong van binnen mogen bekijken. Ziet er toch anders uit dan een Tamiya. Ook wat ideetjes opgedaan voor mijn Tiger z'n voorluikjes. Twee accu's zijn leeggereden (Panther en Sherman) en een heleboel penlites zijn verbruikt

Is maar goed dat ik gisteren de aanbiedingsbak van de Blokker heb leeggehaald.
Ook ik heb wat tegenslag gehad. De tracks van mijn Tiger hadden de neiging om bij het spanwiel eraf te schieten, zodat de geleidetandjes niet meer aan beide zijden van het wiel liepen. Ik weet niet of dit komt door het zand-met-steentjes, door de trackspanning of door de brede tracks. Mijn Sherman had nergens last van, behalve dat ie een keer na een scherpe bocht omrolde. De turret draaide toen niet meer omdat de ring vol zand zat
De weergoden waren ons zeer gunstig gestemd; de hele dag droog en warm. Geen volle zon door de lichte bewolking, maar ook geen regen of hagel. Op weg terug kwamen we wel natte weggedeeltes tegen.
En we zaten op de heenweg al vol, dachten wij. Maar op de terugweg bleek er nog ruimte te zijn voor Sjirk en zijn tank-kist

Helaas geen foto genomen, maar het paste echt
De rest van de foto's staan
hierEn vooral deze wil ik jullie niet onthouden: