Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 13 okt 2025, 19:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 10 okt 2006, 18:11 
Gebruikers-avatar

uhhh uhhhh,
buffel zou wel leuker zijn omdat ik die ook ken van "t echie" , maar eigelijk maakt het ook niet zoveel uit.

Weet niet of er veel verschillen in de opbouw zitten (let op, ben geen kenner!) Maar de eenvoudigste om te zetten zou natuurlijk om te beginnen niet slecht zijn.
Er kan een hoop, maar, machine's hebben natuurlijk ook een limiet.
(even ter info, kan zelf tot 1mm / 1,2mm alluminium verwerken, dus schaal-dikte panzer zal echt niet lukken :).

De buffel die ik ken had een mooi kort kraantje bovenop, lijkt me best na te maken.
(draaikrans.. ja, da's een goede vraag ;) ) , heb het dan alleen over het plaatwerk zeg maar.

Wil best een poging wagen om eens een bovenkant te proberen, als het te doen is , is het natuurlijk geen probleem om er een paar meer te zetten. Als je eenmaal een goed prototypen hebt is t een stuk makkelijker om het te co - co - copiieeren

T knippen/zetten is t werk niet zo , maar het af/uittekenen, da's de "killer" .

Stefan

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: 10 okt 2006, 18:11 
Klopt Niek, de tekeningen zijn erg handig! Echt reuze :)

Nog even 1 vraagje of de electronica. Kan ik de zwaailichtmodule niet direct op de schakelmodule met memory aansluiten? Dus net als bij de normale voor- en achterverlichting geen losse schakelmodule meer ertussen.

Martin

Titel:
BerichtGeplaatst: 11 okt 2006, 21:00 
@ Stefan: probleem is dan wel weer een beetje dat je een onderstel hebt staan voor een leopard genie of berger type 2, en niet voor een buffel. (je sloop gepard)

Maar kan natuurlijkeen keertje afspreken om mijn buffel mee te nemen, zodat jij 'm kan opmeten, en kan kanten en knoippen, kan ik kijken hoe we een leo berger type 1 kunnen maken. (aan de hand van tekeningen.)

Kwam jij naar overloon?

Titel:
BerichtGeplaatst: 12 okt 2006, 17:13 
Gebruikers-avatar

Das waar ja, ben niet altijd correct bezig met bouw & historie maar wil toch wel graag het onderstel enigzins correct houden :)

Kom niet naar overloon, gezien m'n werk (oproepbaar 24/24 7/7) zijn die meetings me tot nu toe gewoon te ver van huis.
HELAAS

Tzt maten overnemen, graag , al moet ik zeggen, zit ook stiekem te denken om een peter muller of duitse-ebay bergepanzer aan te schaffen.
(en z'n ypr, is ook wel erg "schattig")

Nog makkelijker copieren, gewoon t "orgineel" van het schap naast je pakken haha.

Heb ook nog een lijntje uitstaan voor een andere buffel/bergepanzer/genietank maar , tja.. budget hé !

goh.. en het begon allemaal om wat Led's voor Martin! :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur