Nouja vandaag dus binnen gekomen, en gelijk maar een begin gemaakt met wat ik precies wou.
Wel dis eigenlijk net als bij me ferdiant, de flash en BU led in de muzzlebrake.
En na wat gefriemel en vooral het strippen van de bekabeling van de flash unit, de buitenmantel dan wel te verstaan.
Anders is er geen mogelijkheid om de draden door de loop te krijgen

Ik heb in plaats van de hooben recoil net als bij de t55 gekozen voor een tamiya recoil, al moet je dan wel wat aanpassen aan het beugeltje voor de recoil.

Ondertussen zit het kanon op zijn plek, al moet ik nog wel de tamiya stekkers op de elevatie e nzwen kunit solderen van hooben.

De Alu loop loopt tot aan het kogel gewricht als het waren daarna zit een kunstof deel die voor de geleiding zorgt.
Vergeleken met de T55 kit is dit toch wel een kit waar ze trots op mogen wezen, na zorgvuldig bekijken van de giet delen kan ik geen fouten ontdekken.
Ook alle giet nummers zijn mooi aanwezig op de spreu,s wat zoeken wat makkelijker maakt, de kunstof onderdelen zijn van zeer dergelijke stevige kwaliteit.
Als de E100 de Maus en al de andere aankomende modelen van hooben net als deze kwaliteit zijn, dan heeft tamiya een geduchte tegenstander.
Voornamelijk vanwege de opkomende keuze van de modellen.
Maarja binnenkort meer hmmm morgen dus lol
Greets Rene